Οι περισσότεροι άντρες νομίζουμε θα απαντούσαν πως οι «καυτές» selfies είναι ευλογία… Γι αυτό και οι τύποι που ερεύνησαν το θέμα «sexy selfie» δεν τους ρώτησαν καν.
Η έρευνα με τίτλο «Psychology of Popular Media Culture» ασχολήθηκε μόνο με την άποψη των γυναικών για το ζήτημα. Άλλωστε αν οι γυναίκες δεν ξεκινούσαν να αυτοφωτογραφίζονται σε σέξι πόζες δεν θα υπήρχε καν ο όρος selfie…
Ζητήθηκε λοιπόν από 58 κορίτσια (13 έως 18 χρονών) και 60 γυναίκες (17 έως 25 χρόνων) να βαθμολογήσουν δύο ψεύτικα προφίλ μιας εικοσάχρονης στο Facebook. Οι μισές είδαν το πρώτο στο οποίο η κοπέλα πόζαρε με ένα σέξι κόκκινο φόρεμα και οι άλλες μισές είδαν το δεύτερο στο οποίο η κοπέλα φορούσε τζιν, λευκό πουκάμισο και φουλάρι.
Οσες είδαν το μαζεμένο προφίλ είπαν ότι η κοπέλα τους φάνηκε όμορφη, κοινωνική και ότι θα μπορούσε να πετύχει επαγγελματικά. Το άλλο προφίλ δεν πήρε και τόσο καλή βαθμολογία… ιδιαίτερα στον τρίτο τομέα.
Η επικεφαλής της έρευνας είπε ότι οι κοπέλες γενικά βρίσκονται σε μια κατάσταση «μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα». Αν ποστάρουν στα social media αποκαλυπτικές ή σέξι φωτογραφίες τότε θεωρούνται τσούλες. Αν ποστάρουν σεμνές φωτογραφίες τότε δεν συγκεντρώνουν την προσοχή των αντρών.
Στην ουσία το συγκεκριμένο πείραμα έγινε ώστε να δείξουν στις νεαρές γυναίκες πως δεν πρέπει να παρασύρονται από τη μόδα των «καυτών» selfies, αφού και οι ίδιες δεν έχουν σε μεγάλη υπόληψη τα κορίτσια που ποστάρουν σέξι φωτογραφίες…
Βέβαια διαχρονικά το θέμα σέξι γυναικεία εικόνα δημιουργούσε το εξής ερώτημα: “είναι εκμετάλλευση των γυναικών ή δείγμα απελευθέρωσης;” Σύμφωνα με την αντιμετώπιση που έχει η σέξι εικόνα σήμερα καταλαβαίνουμε πως αντι να προχωράμε μπροστά μένουμε σταθερά σε αυτά που διδαχτήκαμε από τις γιαγιάδες μας.
69magazine